Forældresamarbejde

Det tætte forældresamarbejde foregår i hele huset. Gennem den gode relation, hvor alle parter tør stille sig undrende. Vi sætter krav til jer forældre, og forventer I gør det samme til os. I dette fælles samarbejde, fremmer vi barnets udvikling, læring, trivsel og dannelse. Vi stiller os gerne til rådighed, hvis I skulle ønske råd og vejledning, omkring jeres barn/børn. Med forventning om, at I gør det samme.

Fra barnet starter i Anishaven frem til skole, vil barnet få 2 skift i huset. Fra vuggestue, til børnehave og fra børnehaven til Storbørne gruppen. Ved disse skift, vil der altid være en overlevering mellem stuerne og jer forældre.

Vi har daglige småsamtaler med alle, om hvordan dagen er gået, disse samtaler kan foregå både på stuen, i garderobeområdet, legepladsen og på gangene.

Det er de små oplevelser vi har haft gennem dagen, der bare har gjort at dagen var en god dag.

Bekymrende samtaler vil I altid blive inviteret ind til, disse vil foregå i et lukket rum.

Stue beskeder, for alle vil blive lagt op på AULA. Hver stuer lægger noget op, næsten dagligt, det kan være beskeder eller billeder fra dagens gang. Det er også her, i kan skrive til stuens medarbejdere, melde ferie-sygdom med videre.